Търсене в този блог

сряда, март 26, 2008

Обичани...

...във косите ти заравям се..обичам те...
...потапям се във теб..в света ти..
усмихваш се..обичам те...
с теб съм във дъха ти давя се..
изпращам те..във ноща пак губя те..
отчаян в други търся те..и в нея пак намирам те..
но този път реална..или ти илюзия си...
коя си ти..
обичам те...във теб губя се..
света размазваш ми..кой съм аз, коя си ти...
очите ти красиви са..затварям ги..и чувствам те до себе си, която и да си...чувствам те..чувствам, че си ти..
във нея..в нея..и във нея..в която и да е..
(никое не е достатъчно специална за да има само теб за мен)
...Ти...ти си (във) всички и (във) всичките..обичам те...обичам те...
не мога да те разгадая...разделя и отделя..за мен не мога да те заделя...
ти покрай мен си..за миг прелиташ..губя те..
...откривам знаци празни каде била си..в нея, може би...за миг..
и после пак давя се..губя се..обичам те...каде си ти?
...обичам всяка, във която дори за миг превиждаше ми се..обичам те..и теб и теб
...търся истината за мен, но не откривам я...
...обичам те..и дишам във косите ти
..обичам те и плувам във очите ти
..обичам те...и ти отпускаш се във мен..аз съм с теб, и ти си с мен..
понякога мисля си, че никога не съм бил по близък с някои, отколкото със теб..обичам те..обичам те...

...и после виждам Теб
..за миг..
омагйосваш ме със красотата си
..по тайнствен начин
..отблъскваш ме...но те обичам..и не бих могъл да те избия от главата си
..още повече когато..вярвам, че и ти наистина имаш нужда от мен..
аз мога да те обичам дай ми шанс
...мога с теб да съм..с теб да плача..с теб да се будя...да те обичам..да те обичам повече отвсеки друг...
виждам те за миг
..и теб те няма...
и после в мрака губя се...
и в кревтата пак рева: "обичам те"
...никой съм..никой...

...и после теб те няма...
а Ти до мен си...
изкушаваш ме...толкова близко..
побъркваш ме..едновременно толкова невинна и толкова секси
..възбуждаш ме..
и после разчувстваш ме
...на моменти дразниш ме...
ти си глезно момиче, свикнала да те обичат
..и все пак мога да те обичам..мога..

...и Теб...
колкото и да не ме разбираш..ти ясна си ми...слаба
..и имаш нужда да ме обичаш, имаш нужда някой да те обича..истински..иснтински..
не знам мога ли така да те обичам, за винаги
..за нощ..може би ще се помъча..
но аз..не изкам да те захвърля...не искам...ти по-важна си за мен...не разбираш колко важна си за мен..
обичам те..най искрено..точно така както имаш нужда
..обичам те..не користно а просто ей така
...защото важна си за мен и не бих те оставил
...не бих го направил колкото и да не ми вярваш...

...и после губя се в очите Ти..
Ти..Ти си...най ослепителна...най...най...!!!..
и на моменти само ти разбираш ме...
художничка...
рисувам със очите си...със светлина...по лицето ти
..по дяволите..от тебе ме боли...боли ме
...толкова перфектна си
..не мога да те имам
..ако те имам и изгубя
..ще умра...ще умра
...боли ме от теб...
искам да те забравя..
и после пак те обичам..
не съм достатъчно добър за теб..аз никой съм
..а ти в живота си не искаш някой "никой"
...ти ще имаш всеки..ти ще имаш всичко...
аз просто нещастник съм, който обича те
..във свят сврян, сред мечти..
аз съм никой..плача над клавиатурата..и безсмислено, безсмислено обичам те...

..обичам Ви..0бичам ви...
бих дал сърцето си..завинаги, завинаги на Теб
..и Теб..и Теб..
Ти омагьосваш ме..убиваш ме..обичам те
....и губя те...винаги губил съм
...или не..
не съм имал нищо и за това нищо не губя...
аз просто те гледам..да те докосна не мога...
ти живееш зад витрина
...а аз отсреща, във студа, по теб ще се захласна
...и после ще премина
...да нацепя дърва за вкъщи (бързам)
....за студения си дом, за моя жалък празен дом
...за моя свят безсмислен..
с надежда топлинка да влея...
и после пак съм сам..
да се смея не умея..във този свят пак сам съм
...далеч от теб...твърде далеч
...ти си приказка детска...

...Ти си песен приглушена..Ти си сянка....
Ти си миг отминал..
изгубил съм те..по гуляи..и отдавна сам съм..
отдавна...от 20 години, може би...
никога не съм те имал...и не бих те имал...никога
..не плача даже..пред кого..и за кого да съм когато
..никой в този живот нито за миг не ми каза че ме обича.
...никой...нииииикой...!

а аз...
аз по дяволите толкова ви обичам
...разкъсвам се...от толкова любов
...та кой...аз...кой съм аз да ви обичам
...позволили ли сте ми?
...аз питал ли съм ви?
...мога ли да ви обичам?
..поредния в списъка нещастник, който ви обича
...поредния...никой... нещастен сън заспал
..поредния..нещастник...
...поредния обичащ, необичан...

Няма коментари: