Търсене в този блог

сряда, март 26, 2008

Не знам...

Не знам каде отивам
Излизам...и във ноща отлитам
Губя се във сенки, по сборове и седенки..
Тук и там...И с вас, и с вас..
...със всички вас, без дори за час, да бъда част от вас
...със всички вас, без някой от вас поне за миг да е със мен..
Във филма ми за този ден...
За утре...не мисля дори, че има шанс със мен да си...
Искам те..поне сега...Истинска.
И мене чувстваща тъй както аз тебе чувствам те..
Толкова да ме обичаш...И чак да те боли..
И когато ме гледаш..Да потъваш във очите ми...
...в погледа ми да потъваш, да се давиш...
И само аз да те спасявам и бряг да ти дарявам..
Сигурност, упора, ориентир...
В луда страст..далече от духовен мир...
...и уединение
Давеща се във течение на своето влечение...
Към мен...Ти потъваш в мен..
В мен умираш... и в мечтите раждаш се..
С обич въздух давам ти..и с целувки задушавам те...
Докосвам нежно...и грубо сношавам те...
Обичам те...от обич унижавам те..
Възнасям..и преувеличавам те..
Крила ти давам..и ограничавам те..
(За мен!...Ти си САМО ЗА МЕН!)
...
Обичам те наистина...?
Или сънувам...и че те обичам сам внушавам си...?

Няма коментари: