Търсене в този блог

сряда, март 26, 2008

Наргетика

Живея с етика..Пиша поетика...
Чета Наркопедия...И черпя енергетика..
Рея се..Обърквам се или насочвам се?
Събуждам се..или приспивам се...
...на Ред Хот Чили Пепърс, в дъждовния следобед...
...отпускам се...обричам се...отвивам се...събличам се...
Обичам те. Усмихвам се и водя те...
...по зелените поля на моя десктоп...
Водя те за ръка и пускам шега след шега...(от рода на "джик-так-нон-стоп")
И римувам на индийски коноп...
Слушам Съблайм...
...и отлитам в японска люлякова градина през май...
Творя без претенции -
повърхностно...първично...разказвателно и описателно..
Мислите си не броя, не гоня, не систематизирам...
...не изваждам, не събирам...И сметки не държа как точно трябва,...
а просто изживявам мига.
Вдишвам във мига и преживявам във мига истории безброй...
Пия кафе със мед...и този момент е само мой.
Аз съм първи!...Аз съм Ной!...
Единствен, неповторим....
Отвън - забравен, отвътре - незабравим...
Нагоре...по стълбата римувам, до безброй и до безкрай...
И водя те до онзи весел селски летен край...
Със лъчи...хиляди...безброй...
И всеки лъч от този свят е лично твой...
Твой!...Твой!...Твой и мой!...
...И после шмъркам пак...
И мажа се във лак..
По пързалка спускам се
..към света надолу, размазвам се..отпускам се..
Лошо и добро не различавам...
Понятията чупя, разчленявам...
...до същността борейки се да достигна...
А в следващия кадър те праскам по главата с топка сняг...
Навън е зима...Аз съм с новия си фес,
а Тошко взел е на разходка новия си ловен пес...
Преглътвам пак от тази смес...
И надолу...Със шейната...С ракетата...С колата...
Профучавам в бясна напревара по леда...
Блъскам ви...събарям ви...
Аз ще победя!..
И ето, най-накрая, победата е наша!!!...
Но по пътя натрупахме май доста сажда...
И защо всеки мене ме осъжда...Обгражда...И обесва...
В живота ми намесва се...и нещата ми размества...
Така, че да не знам, тоз живот мой ли е..или ваш?
И филма, който гледаме, пуснат бе от мен...или от вас?
Кой режисъор е...сценарист?...
И кой шутът - "Главния Артист"?
Кой на другите ще повлияе...?
Или сам себе си ще заблуди, от неумението си да оцени това, как на другите въздейства...
И от бездействие и слабост, е от другите въздействан...
Манипулиран......като пешка.
В стремеж да не се изложи, ...
...в още по-благоприятен за тях ход всъщност (по полето) се премества...
И сам себе си прецаква, може би....
...
Но престани!!!
Аз съм тук със мойте залези!
Макар и влажни...дъждовни...мрачни.
Те са мой...и за мен не са невзрачни.
Понеже имам очи, за красотата в тях...
И дори във сивата мъгла да намеря прелест...
И доза красота..
И дори предвкусвайки студенината на дъжда..
Да не губя ни за миг от погледа си...красотата на деня..
За вас тя е навън...но търсите (напразно) със очите си
За мен тя е в мен...във сънищата и в мечтите ми...
...И нотите са с мен..И смеха е с мен...И пушека зелен...
И оназ' приятна тръпка...От разтапящата дръпка...
Миг на сладострастие...Чувственост...Разтапяне...
...в кристалите на този вечен миг, във паметта ми...
...и живота...
...и пътя,...
...навътре, към света ми...

Няма коментари: