Търсене в този блог

сряда, март 26, 2008

Сладострастен сън

Свивам пак...и самозабравям се..
В изгрева пурпурен - къпя се.
А той - със лава ме залива...
С любов - тъй сладка,
в нишка тънка и неуловима.
Омота ме.
И аз съм никой и ме няма...

Но хем съм никой,
хем усещам как света цял в мен се дави...
И прелива и сълзи,
потъва в облаци тъга
и по огнени вълни лети.

А в пурпур нажежени са сърцата...
И контурите размиват се.
Пламтят във мараня мечтите ни...
И губят се...
Или пресъхват, или замръзват.

...

В друг филм влизам..
Зима е..
И аз сам съм ...
По трънливи рози ходя и се храня с топлината гаснеща.
А в очите ми прозира нищото...
Най-страшното... Най-силното...

Потъвам в нищото и ставам никой
Пешка - инструмент, не сам се местя.
Просто алкохоли, матеряли смесвам.

И те говорят ми, приятелите, предали се..
Оставили се в сладка дрямка запленени...
И викат ме при тях с любов неземна и телесна..
Да се слея с тях в едно, зовът ме... и да заспим завинаги с усмивка.
Да избягаме от тук... и да се родим отново в друго измерение.
Къдет' обичат ни... и всички някак по-красиви са.
И живи... Или всъщност мъртви - без значение..

Те обичат ме. И аз обичам ги, но и от тях страхувам се...
По-скоро съжелвам ги.
Те не са будни. И няма да са будни вече никога...
Те слаби са, страхливи, и отпуснати...
За шоколад мечтаят и за вечна дрямка.
Нищо повече... И в този миг разтичат се...
Живота им едно разтапяне е... Едно оплитане във нишките на сладострастието.
Едно омазване.
Сливане и в по мек свят отпускане.
С приглушени светлини. И музика тъй сладка, тиха. Отпускаща, приспивна...

...

Дали не искам с тебе да заспа в тоз ритъм... И да усещам топлинт на дъха ти и пулса на сърцето... И да усещам с радост как отпускаш се във мен... и аз отпускам се, потъвам в теб... Тъй сладко, меко, сладострастно..
Аз желая те! Бих предал се, бих заспал за теб във здрача. Бих предал се на таз вечна сладострастна дрямка...
Стига да знам че ти това искаш и така винаги искала си...
Бих го направил... И бих те обичал, макар насън...
Бих умирал бавно, с шоколад в устата..
До теб, с теб напълно слял се...
Бих умрял във Теб, за Теб и с Теб...

Няма коментари: