Търсене в този блог

сряда, януари 12, 2011

Бележка

Бележка.

Подир втората бира.

Вкъщи си седя и набирам текст с една ръка...

Свивам с другата...

И пиша:


"На бука куковица кука,

В мрака дебне гладна мазна гадна кука"

- и тей нататък, кво ми пука...


И после бирка вливам пак,

На ревърс във монотонен трак...


И днес - едно и също,

Скучновато, тъпо, леко тъжно,

Сякаш някак...

Някой, нещо..

Смачква ми главата.

В мъка и умора, надолу ме натиска...

Драскам по стената, с нокти, криви, слаби..

И нацепени...

Шептя молитви с'сухи устни,

Очи дерат ме,

празни, изморени, сухи...

Толкоз ми е морно,

че чак не може да мий криво.

Или депресивно...


Лягам, пускам филмче, йо...

Революциите малки, оставям ги за утре,

Неска лягам, пийвам и потъвам...

Потапям се в леглото, хуквам по чаршафите, разтапям се..

Очи премрежвам, дефокусирам, да мисля спирам, 'шот не мисля че разбирам...

Не рапирам! Да прая шум спирам...

'шот...

Шумовото замърсяване е основен негативен ефект в градската среда...

И по тонколоните в клуба шом фанеш майк-а със ръка

- бих добавил.


Не ги разбирам.. не ги редя...

Не отсъждам, а... кадя

'ко има...

'ко няма - друг път, догодина...


И така...

И те така...

И всички са така...

Тъй шъй то...

Йо!


Няма коментари: