Търсене в този блог

събота, януари 30, 2010

Хашиш със сладко...

... с ено масенце сладко, батко,
меко, леко, хапвам сладко...
Със лъжица ровя в сладко със къпини...
а очичките ми сини, радиално са червиви,
...Бият на червено с капиляри криви,
докат муам меки сладки сини сливи...
И ме милват самодиви -
розови и сочно - напръщели...
Докат свиват ми чадели
мацки, разни, и модели
...И са наприварват сички пички те ена-връз-друга
коя първа да ми подаде кат свий масура...
'Шото сяка яка самодива иска първа да ми свива
... и поеме на криле, и прошепне ми в уше...
"Да спиш в розов кош, да сънуваш грош и сладкиш след коз...на сладкиш със коз!"

...

... и аз полегна в плен на сочна красогта
отдаден, спрял, с усмивка на уста заспал
... а тя да празни ми душата със саблазън
в плен и жерта на хашишиев оргазъм...

Няма коментари: