Търсене в този блог

четвъртък, март 17, 2011

Въображения

Въртят ми се очните орбити около чашките, пепелниците, шоколада и приятно издутото ти деколте. Азз... съм доста доволен по природа, лек съм, не съм маняк, но иначе съм лице. А ти.. да, ти си фатлано-порекрасна. И аз съвсем логично съм влюбен в теб, поради тази причина, от доста време. И те така. Всичко би трябвало да е прекрасно, но... както често се случва в реалния свят нищо не е прекрасно. Дълбоко в себе си, комбинираното съществуване на два индивида, води до изплуване на невидими проблеми, издигане на изкуствени прегради... стени, студенина и прочие... Всеки намира недостатъци и дребни недомлъвки, за които да се хване, раздразнен от поредното необмислено разочарование. Но иначе, да, разбирам, ясна си ми. Не ми се кефиш затова, че пуша много трева. Да, злоупотребява, права си, винаги когато мога препушвам и се пренасям в друго измерение. Но това, за Бога, далеч не значи, че не те обичам. Нееее, дори обратното.. Анализирам и консумирам любовта ни от друг ъгъл, по-поетичен някак си... Това, също така, не означава, че ти се кефя само под въздействие на марихуаната, далеч не... Просто така разнообразяваме игрите си под юргана... или поне на мен би ми се искало. А за мен е все едно, с или без коз, ти си толкова прекрасна... Не го правя заради теб.. правя го заради секса като цяло.. обичам да разнообразявам, това е... А лично ти.. ти си прекрасна... И аз те обичам... И винаги ще те обичам.. Благодаря ти, че те има... макар и въображяема...

Няма коментари: