Търсене в този блог

четвъртък, септември 23, 2010

Вежливия лос и неговата манна небесна

Имало един елен. Ама той бил мноо прост. По-тъп и от оня синия лос от Хепи Три Френдс. Представете си, мега, умопомрачително прост. Стои, мълчи, и излъчва простота в атмосферата. И пърди. И пак мълчи и излъчва простота. И така...
И така до един ден, в който дошъл един вълк и го изял, шото мноо се бил надрал и мноо ми се хапвало еленско, било то и тъпо, такова...
И така... елена си отишъл. Никой не го запомнил шото бил мега безличен, а и никой не го обичал. Па и как да го обича някой, като той само си седял. Седял, пасял и пърдял. Ко да прай, нали е преживно животинче, душичка... да си го гушнеш...
И така... Еволюцията продлжава, тъпите умират и не оставят поколение. Дано и мен не ме изяде някои, преди да съм осеменил някоя кошута. Тва последното бе изключително тъпо, мерси.

П.С. (от автора)
Искам да даря семенен материал, благотворително. Това е най-голямото ми богатство - уникалния ми генотип. Пари - ня'а... Ма' Мерак - бол... Ще стигне за всички, само не са блъскайте... И се отнасяйте с уважение към него - съответно - мойте малки момчета - борци за свобода и общочовешко глобално благоденствие. Знайте ли що? Спок бе, ше ви обесня... Колкото повече материал "реализирам" толкова по-хубав ще стане света, населен с умни и красиви хора, отговорни към бъдещето на планетата. Аз съм вашия правилен избор, интелигентната алтернатива. Гласувайте за мен, мацки, купете си семен материал. За готините ще е фор фрее. А на грозни няма да се дава, да не ми го занемарите... Не искам да си омешвам готянките гени с гените на грозни, дебели, тъпи и мустакати лелки... Гаддееемит... Опазил ме господ. И така... За желаещи, от мойта манна небесна - пишете ми коментар некаде.. намерете ме, ще има за всички, споко...

П.С. 2
...Има неща които не се купуват с пари. За всички осптанали - номера на банковата ми сметка е BG77STSA93000010402924 - Александър Добромиров Недев...

Няма коментари: