Търсене в този блог

събота, септември 18, 2010

Кръговртат от шоколад

Толкова мноо съм се напушил, че единственото което искам е да се завия с пухено одялце и да се празня от кеф как готино гали тялото ми...
Толкова съм се напушил, че чак искам... ъъ... да преям с шоколад и да потекат реки от карамел...
Толкова, толковаа ми е щастливо, че... чак ще прилея от щастие... ше се разпилея, ше се пръсна... ше се загубя...
Ще си умря от смях някой де, чесно ви ка'ам. Ей, тъй, както ма гледате и... тъй ше си умра с усмивка, някой ден...
Шото.. толкова съм напушен.. толкова... че чак знам че, ако умра от смях и... ще възкръсна за да се смея отново, шот ми е толкова смешно, некво... веселбичка, бацко... Обаче после пак ше си умра от смях, което, естествено, е неизбежно... И така до безкрай (надявам се), всемирен кръговрат, един вид... :))

Искам аз да пуша.. и сред природата да плувам... да се гмуркам.. да и се любувам...
Да се губя, чезна, празня... във водата, леко... кадифено сладко, меко...

Няма коментари: