Търсене в този блог

петък, април 30, 2010

Пияно судоко

И седя си... и пея си, уж, но само наум...
И чопля семки, и съм цървул...
Нито готин, нито прекрасен...
Бях шумен, сега съм безвкусен, безчут и безлгасен
Чужденец, чуден, чутовен...
...или пич, пиянде, местен...
Не съм звезда...
Някак интересен, но не прекрасен...
Гледам се загадачно, минавам край витрини лъскави и мисля си за тебе, и лъскам си...
С парцал полирам ябълките лъскави..
Зелени генни, лекичко модифицирани,
като капки изумруди,
като мечти, една след друга, капещи, прогниващи..
Неподразбрани, пожълтели, накапали кат' круши тлъсти, сладки и дебели...
...Захарни...
Очи, петлета, деца със зъбки млечни, редки,
с очички черни и премрежени...
Мечти и спомени, откъсъчни...
...Късам и сгъвам в палачинки, шмъркам песачинки, пуша детелинки...
...но никога четерилистни...
Нямам късмет, пиша в А4 бели празни листи
И говоря с на хората мозъчните кисти...
Или глисти...
С мозък повече отколкото на хората самите
...и плюс тоя, дет са го изпили чафките...
Докат ми гледат филмите...
Амеркиканските, сладникавите...
От тез дет сички сме от готините, силните,
в суб-ърбън зони, вилните,
зелени, развеселени, хора със семейства и мечти...
с джипове и къщи 5 звезди...
Манекени пластасови кат Барби и Кен...
...
А как да си момиченце на 4 и да играеш с модели на един прекрасен свят,
а да живееш в кочина и баща ти, доведен, да ти е като брат,
а братът, доведен, да иска да ти е шурей, вуйчо, змей или ебач,
пиян, с ракия олян...
Приятел с кожух, на ракия миришещ,
дразнещ, в мислите дълбаещ...?!?
...
СмотаниЯ, кочинА,
някаде далече, там, объркана, из основи сбъркана...
Не знам... объркан съм и аз...
Леко пушил, леко пийнал или баш пиян...
за нещо ставам или за нищо не ставам, истивам и сам се в мрака оставям...
И срещу нищо не заставам, нито съм сериозен, нито в кво да е внимавам..
...нито съм сериозен, нито се ебавам..

Няма коментари: