Търсене в този блог

петък, юни 13, 2014

Рап Играч


Някои хора се побъркват, други бате не ги бърка.
Някой шмърка, друг си търка... листа по задника...
А съм пред куоба, дойдох от Разсадника,
а.к.а Разпадника. Като гъба кладница - никна.
Идвам с чадница... едвам изадържам дан'изригна.
Щи намигна скоро, бебе,
върху твойто палаво езиче бих излял (сумати) семе.
А, ко не, бе...
Зле съм, мейбе, или баш добре е... ?
Ка'й, сър, карал ли си кай (сърф) след масе?
На дроб, на зле... ?
Духа ма вятър и стаам леко по-добре...
(някакси) свежнахме,
на д-то си не седнахме,
на дъното дотегнахме...
на всяко гевезе, със разчувствано сърце,
на сърцето на легнахме.

Не ме харесват...
За тях пееме
и семе лееме.
За рап милееме
в континиума.
Мразим, бате, миниума.
Плюс, барем това,
че отварям 'сяка врата, 
прозорец и капак
на кон съм ездач, не на седало серач
и съм играч, смяти...
фърлям карти и са саблича систрати!


Няма коментари: