Търсене в този блог

понеделник, ноември 12, 2012

Накъсана лента


Изсулен повръщам на ъгъла, зъзнещ и схлупен...
Ступорен, в ден мазен, смазан, ужасен и кален...
В черно-бял филм, с накъсана лента,
надъвкана, скъсана и със тиксо лепена...
Откъс от Париж, в който драйфам във Сена...
Преял със бАхур, поръсен с култура.
Колкото - толкоз, или колкот' за вкус...
Просто съм луд, или просто съм прост...
Зацепил във рими, бягайки крос...
Дибидюс гол, тръгнал бос, на ушенце с коз...
Усмихнат, в залеза се давя, щот добре ми се отдава..
Да пуша ми ходи и затова го избрах...
И най-големия ми страх е да умра от смях?...
И дебна, настръхнал големия Крах...
Треперещ, напрегнат, в неделен следобед, 
Объркан, изтръпнал, изпаднал в тревожност...
След сутрин със бяло...с тръпки подкожно...
И мисли спохождат...
Да скочиш от шестия етаж, далеч не е сложно...

Няма невъзможни неща, дръще ме, щото летя...
Карам кай-сърф и съм хай, и във кръв..
реки текат, остриета секат, удрям те с прът...
... тука бийта насича , фитила се пали, дими, пращи, че и пука
Разтревожен, оглеждам се пак за кука
Пускам си филма и забаравям как и защо съм пак тука...

С вас открит съм.
...и винаги признавам си когат разбит съм.
Боксувам във киша, и се правя че пиша,
в неделен следобед, за бога не мога...
Джазче да пусна, да се поотпусна
От кишата, света и суетата прикрита...
Позата, кича и всичко, коет‘ не ми тича...
И да задишам в тишината сам до насита.

Няма коментари: